::iKLan @ aty@@rim@n

Thursday, December 15, 2011

Bila anak2 tak sihat


لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُI

pening kepala bila anak2 x sihat.
merengek je sepanjang malam.
kesudahan nye mak bapak x cukop tido.
g keje lambat n pale mabok jer.
aduyai...
selasa lepas aku x bape sihat so mc la sehari.
dlm masa yg sama adik iman tunjuk kan tanda2 dia pon nak demam.
dh akhir nye malam selasa tu dia demam.
sepanjang malam berjaga gilir2 ngan en. izhar.
byg kan la de kul 5pg aku ngan en. izhar memujuk dia smpi ke kul 7 lebih.
x ke naya tu.
sblm tu kul 1pg dia bgn n kul 2 lebih tido.
kul 3 pg bgn semula. then tido balik.

dh bg makan ubat dia ceria kejap.


ok.. yg demam adik.
tp adik xnak ditampal kepala nye ngan cool fever.
abg pulak rela hati nak kena tampal even bkn dia yg demam.
apa2 je la.... :)

10 comments:

  1. watyz, anak2 aku pun br je baik dr demam. batuk selsema ada lg tuh..mmg penat bila anak2 sakit kan...lg teruk bila kita punn sakit jugak.....hu3x...

    ReplyDelete
  2. @~ana~
    haah ana. kalo anak x sihat x keruan kite kan...

    ReplyDelete
  3. same la wey..aku pon xsehat..br nak baik batuk..hukhuk

    ReplyDelete
  4. err... sabo je la eh, dugaan tuk ko :D

    ReplyDelete
  5. aty, afne sejak hari jumaat tu ntah knp lah haziq. mlm merengek takmo tido. igtkan hfmd tp bkn.

    alhamdulillah ni dh makin sihat. mlm td dh mula mkn :)

    ReplyDelete
  6. selalunya cenggitulah anak2 akak
    kalau sorng demam sorang tak demam
    mesti yang demam tak moh tampal dahi..yang tak demam sibuk2 nak tampal.......

    ReplyDelete
  7. @Afne
    moga haziq cepat sembuh yer....

    ReplyDelete

sila tinggal komen yang baik baik yer.
komen yang kurang baik akan di hapus kan.
terima kasih kerana memberi kerjasama...