::iKLan @ aty@@rim@n

Tuesday, December 27, 2011

Tutti Frutti @ Bukit Beruang, Melaka.


لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُI

dh lama dh bukak Tutti Frutti ni.
tp x berkesempatan nak g sana.
ni pon g bli then terus balik.
xde nak lepak2 kat kedai tu.

masuk2 je kedai terus blur.
eh nak start dr mana ek?
seyes x ingat pon cm ne nak start.
ade baca blog org lain tp bile smpi x ingat langsung.
so g kat cashier then tanya 'mana nak start ye?'
so cashier tanya '1st time ke?'
aku jawab la 'yup!'
ok.. dia pon ajar la cam ne nak start.
aku masuk kedai ngan abg iman.
dia dok pilih yogurt masam2 tp aku rejek.
hahahha

kedai ni berdekatan ngan Windmill.

ni yg aku amik.
red velvet + choc + vanilla.
vanilla tu masam tp abg iman nak gak.
topping sume abg iman pilih ikut tekak dia.

masa aku g ni 25 dec 2011.
hr krismas hr tu.
pastu cashier tu ckp la kalo pakai topi santa or apa2 yg berwarna merah dpt
less 25%.
hahahaha.. bagus2...

dan bukti nye aku mmg pakai baju merah + tudung merah.
so aku dpt la less 25% tu.
jimat ckit duit aku sbb aku amik kemain mahal.
hahahha.
oh ya aku amik cup medium sbb cup small dh abis.



1 comment:

sila tinggal komen yang baik baik yer.
komen yang kurang baik akan di hapus kan.
terima kasih kerana memberi kerjasama...