::iKLan @ aty@@rim@n

Thursday, December 15, 2011

Cake yg comel


لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُI

comelkan kek ni.
ekceli kek ni mak aku yg tunjuk lepas g kenduri kawin sedara aku.
suka aku tgk kek ni.
rasa cam sayang je nak makan.
tp mmg x makan pon.
mak aku x bg. dia lagik sayang. 
hahhaha
mak aku la yg beria sgt soh amik gambo kek ni.
dia ckp nanti ble wat utk adik aku.
pergh!! aku nak buat?? tobat weh.. x reti aku.
hahahha


aku rasa kan gambo bunga yg atas ni la terbaik yg pernah aku capture ngan kamera aku ni.
lain2 aku rasa cam biasa2 jer.
eh terpuji diri sendiri pulak. hahahha

11 comments:

  1. walllah!!!
    sgt chomel ler kek tu..
    mmg sgt2 syg mau mkn..
    dan x termakan rasanyer...

    ReplyDelete
  2. alahai..cute nye..mcm dummy!..

    ReplyDelete
  3. COMEL NYA...try je la buat waty, mana tahu kot2 jadi ke..:)

    ReplyDelete
  4. cantiknye kek..mesti rasa dia pon best!!

    ReplyDelete

sila tinggal komen yang baik baik yer.
komen yang kurang baik akan di hapus kan.
terima kasih kerana memberi kerjasama...