::iKLan @ aty@@rim@n

Tuesday, February 28, 2012

Abang Iman nak main bowling


لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl 

Lepas jer bersuka ria, g jalan kat tempat bowling.
abg nak main tp aku x bg sbb xde stoking.
kang x pasal2 kena bli la pulak.
malas la. so tgk2 je la ek.
mcm YB melawat tapak.

masih memujuk aku utk main.
x bole la sayang.... :)

last2 leka tgk org sebelah tu main bowling.
nanti ibu bawak abg main bowling yer... :)

5 comments:

  1. pandai ke nk main..jgn dgn die skali ikot bola masuk dlm longkang tu dah la..hahahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia pernah ikut pakcik2 dia main bowling. tp x tau la dh pandai ke blm. hehehhe

      Delete
    2. Xpela training kasik sharp! Haha..

      Delete
  2. teringin nak bawak Yaya gi main bowling..tapi ibu dia sangat2lah malas nak bawak

    ReplyDelete
    Replies
    1. malas tu yg payah nak tolong kak.. hehehhe

      Delete

sila tinggal komen yang baik baik yer.
komen yang kurang baik akan di hapus kan.
terima kasih kerana memberi kerjasama...