::iKLan @ aty@@rim@n

Friday, February 24, 2012

Lawatan Tapak


لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl

ok lepas je posing2 kat dpn pintu A famosa tu kan kami wat lawatan tapak.
tapak apa?? g tgk tanah adik aku bli.
oh ye mmg adik aku bli.
adik aku bli guna nama dia tp kitorang kongsi byr adik bradik.
so sume2 ade hak atas tanah tu. hehehhe
kena tambah lagik 1 dlm akaun perbelanjaan blnan aku.
huhuhu..
lepas ni sape lagik bli tanah kena share jugak.... :)
menteri2 melawat tapak.

adik ipar + abg ipar dok bincang pasal geran.

lepakking.

adik iman pon nak tunjuk gak bile sume org dok bincang2 tunjuk2 arah kawasan tanah.

2 kereta pengangkut sume menteri. hehehhe

nmpk x yg aku bulatkan ngan warna merah tu.
tu la kawasan nye. menaik bukit ckit.
adik aku nak wat kebun kat ctu. sesuai la ngan jiwa hasben dia.
hehehhe

10 comments:

  1. semua mmg ada gaya jd menteri..hah3x..

    ReplyDelete
  2. yg bwh bukit sket tu aku nk buat kolam pancing..haha...

    ReplyDelete
  3. @~diAhOntHeblOg~
    bawah tu dh tanah org lain. x ble la.. :)

    ReplyDelete
  4. bongok la diah nie..aquarium kt umah pun xde ade hati nak wat kolam pancing..choiii..hahahah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ok apa wat kolam pancing. suka bebenor la en. izhar tu weh... :)

      Delete
  5. best ar ada tanah.... aku ni, tanah dlm pasu ja ada he3

    ReplyDelete
    Replies
    1. ala lia.. tanah jugak tu. aku kalo adik aku x wat gitu mmg x kan ade nye tanah... :)

      Delete
  6. buat tmpt rekreasi laku nih..cewah,pandai lak aku bg cadangan,hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. idea ko sama ngan adik aku la zet... :)

      Delete

sila tinggal komen yang baik baik yer.
komen yang kurang baik akan di hapus kan.
terima kasih kerana memberi kerjasama...