::iKLan @ aty@@rim@n

Tuesday, February 14, 2012

MOOD


لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl

mood aku masih kureng.
yg sbnr nye kabel kamera aku ilang. mana ntah nyorok.
so secara x langsung aku kering idea nak apdet apa.
sbb punca idea dh xde. hehehe
so korang tggu la smpi la aku jumpa kabel kamera aku ek.
la ni aku apdet ngan kata2 jer.

aku nak ucapkan TAKZIAH buat NANA dan AMRUL atas pemergian Bapa mertua Nana
aka bapa Amrul.
semoga Allah mencucuri Rahmat ke atas nya.
Alfatihah....
amin....

7 comments:

  1. Al-Fatihah...


    cpt cari cabel..hahahha

    ReplyDelete
  2. mane pulak g nye cable tu eh..ade tu..misplace je tu..slow slow carik yeh..

    ReplyDelete
  3. ehhhh meh pinjam aku nyer... mcm2 kabel aku ada he3

    ReplyDelete
  4. al fatihah...

    dan moga cabel tu jumpa balik la..:)

    ReplyDelete
  5. akak pun baru baca blog Nana tadi..

    tapi dah nampak dah status tu kat FB ari tu

    takziah

    ReplyDelete

sila tinggal komen yang baik baik yer.
komen yang kurang baik akan di hapus kan.
terima kasih kerana memberi kerjasama...