::iKLan @ aty@@rim@n

Wednesday, February 1, 2012

Rakan COP


لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl

ni citer sblm g bercuti.
saje bawak anak2 ke Tesco.
abg Iman skrg dh pandai nak ke Giant la, tesco la.
so layan je la kan.
skali tgk ade pendaftaran Rakan COP ni.
siap ade karaoke lagik. eh btol ke eja tu. hahaha.
aku x biasa tu pasal la x tau eja.
memula en. Izhar x nak daftar. skali aku ternampak org dpt payung.
eh payung cop polis tau. mana nak dpt. mana ade jual.
aku paksa dia g daftar. sekali sms dia paling pantas dpt jawapan.
pakcik sblh dia ckp cepat nye dpt reply, dia tggu dh dkt 10 min x dpt lagik.
hahahha 
dpt gift dr polis2 sekalian.
dpt payung + paper bag. dlm tu ade note book,
pen, sticker kete + pamplet2 memacam la pasal jenayah + polis.

anak2 menanti smbil dgr dendangan lagu.

abg wat perangai nak turun.
bile aku ckp ade polis dia dok diam kejap.
pastu nak kuar balik aku pggl polis dpn tu. polis tu angkat tangan kat dia
terus dia dok dlm tu x gerak2. hahahha


0 bisik..bisik...:

Post a Comment

sila tinggal komen yang baik baik yer.
komen yang kurang baik akan di hapus kan.
terima kasih kerana memberi kerjasama...