::iKLan @ aty@@rim@n

Tuesday, April 24, 2012

Masak2 & Makan2


لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl

hahahhaa...
korang tertipoooo...
sbb bkn aku yg masak tp jiran sblh rumah yg masak.
aku tukang makan jek.
hehehhe...

cam ni citer nye...
satu hari tu jiran aku bgn lmbt.
dlm kul 11 gitu n dorang nak g makan.
so aku pon ckp la.
'eh lama x makan rendang ko masak la.
apa kata aku bli ayam ko tlg masak kan. ble x?'
dgn x malu nye aku kan.
siyes dia masak rendang sedap wooo...
dia pon ok je la kan.
kebetulan pg tu aku wat puding roti so aku bg kat dia ckit.
wat alas perut sementara nak masak kan.
aku cume tlg masak sayur ngan nasi jek.
dia masak rendang n ayam kicap utk anak2.
dlm kul 3 makan la kami beramai2 kat umah aku.
hehehhe...
oh ya.. aku ngan jiran sblh umah ni sebaya yerk.
aku sebaya ngan en. izhar n dorang laki bini pon sebaya.
hehehe....so xde masalah sgt la... :)

sayur bayam... aku masak... :)

rendang ayam sedap...

ayam masak kicap....

**teror x aku selamatkan makan tgh hari aku.
sbnr nye x de idea nak masak apa. hahahha

6 comments:

  1. wehhhhh aku berkenan lak tgk sayur bayam ko tu.... ermmmm ada idea suda apa mau masak ptg ni he3

    ReplyDelete
    Replies
    1. lia... bayam tu aku aku x tumis pon.
      aku rebus air masak then masukkan bawang ngan cili hidup then garam. bila dh btol2 didih aku masukkan batang sayur then masukkan daun lak. masak secara sihat... :)

      Delete
  2. cehhh..yo yo je ingat ko yg masak..baru nak gie serbu..hahahhaa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh aku masak sayur la. masak gak tu. hahahah

      Delete
  3. Best woooo dpt jiran sporting mcm ni....

    Pssssss:-aku kat melaka ni....tinggal no hp ko kat email aku...

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg best wooo... hahaha
      psstt... dh email ke ko... :)

      Delete

sila tinggal komen yang baik baik yer.
komen yang kurang baik akan di hapus kan.
terima kasih kerana memberi kerjasama...