::iKLan @ aty@@rim@n

Friday, April 6, 2012

Nasi Ayam Penyet, Tesco Melaka


لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl

HAI SUME!!!
aku pk2 hari ni macam x bape nak apdet sbb ade majlis kat opis ni.
tp dapat panggilan dari en. Izhar tadik dia tanya.
"ibu.. blog x apdet ke??"
o.. baru la ai tau yg dia silent reader ai...
tipoo je.. mmg aku yg paksa dia baca hari2.
ahahhaha....

ok dah2... meh cite pasal n3 hari ni.
ok la. ni aku makan last day sblm ke Medan.
ni last g cari2 barang nak guna.
singgah la makan. sbb dh x tau nak makan apa kalo ke tesco ni.
tanya en. Izhar kalo kedai mamak, dia x nak.
so aku cadangkan makan kat cni.
dh lama tingin nak makan kat cni. seb bek en. Izhar ok.
lagik pon selalu tgk Ana makan nasi ayam penyet ni.

over!!! hahahha

Kontrol macho

Teh O Dingin (hehehe bahasa Medan)

Set Ayam

Set Udang

nasi nyer... :)

pada aku so far.. ok la not bad.
ble dtg makan lagik.

5 comments:

  1. phewittt..untung en izhar silent reader..mok mok mmg xde la nak baca..hehe..

    sedapnye ayam penyet..ko mmg kan waty..aku dh start lapar dh nie..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko paksa la dia mcm aku gak. hahaha...
      lapo makan ler.... :)

      Delete
  2. atie tak penah mkn ayam penyet ni... hehehehe.... tiap kali nak makan jek mesti ade jek yg menhalang.. wah ayat tak hengat...!

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu makna nye atie x yah g makan tp bg aty jek... hahahha

      Delete
  3. sedap kan..cuma dry sikit la..klau org biasa mkn nasi kuah bnyk2 tu mungkin susah sikit la nak terima....:)

    ReplyDelete

sila tinggal komen yang baik baik yer.
komen yang kurang baik akan di hapus kan.
terima kasih kerana memberi kerjasama...