::iKLan @ aty@@rim@n

Tuesday, April 17, 2012

Novel & Drama : Adam dan Hawa



لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl

hai sume!!! 
sekarang ni kan banyak btol citer drama or filem berdasarkan novelkan.
sebelum ni Lagenda Budak Setan. kemdian Ombak Rindu.
itu yg filem. kalo drama lagik la berlambak2 ade.
Bicara hati la, Cinta untuk Emelda (Kasih Antara Kita)la.
macam2 lagik la.
yang terbaru aku tau novel Adam Dan Hawa.
novel yg ni ialah one of my feberet tau.
first time aku baca novel tu masa aku pregnant kan abg iman, tahun 2008.
then aku nekad nak ade sendiri novel tu.
masa tu aku pinjam kazen en. Izhar nye buku.
la ni buku tu aku dh baca berulang2 kali tanpa jemu.
aku slalu dok berangan kalo citer ni kuar kat tv as drama ke atau difilemkan.
la ni baru aku tau yang citer berdasarkan novel ni dlm proses.
dan bakal ditayangkan di tv pada bulan Julai nanti.
ishk..... pesal la lama sangat kan...
x sabar nak tgk nye. nak2 pelakon nye tu ialah Aaron Aziz beb!!!
kite tunggu je la tanyangan nye nanti yer... :)

Adam & Hawa

4 comments:

  1. biasanyer aku prefer novel dr movie/drama sbb jalan cter byk kena potong... g pon membaca kan hobi aku ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku pon suka membaca gak. tp tgk citer la kan. kalo menarik x pe kalo x best aku x layan gak. cam Bicara hati kat astro tu aku x layan pon sbb pelakon x best. yg ni sbb aaron. hehehe

      Delete
  2. waa....aku pun pernah bc cite ni..best kan...smpai repeat bnyk2 kali..hah3x..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ana.. sama la ngan aty. baca dh byk kali x muak2 jugak. pastu gelak sorang2. hehehhe

      Delete

sila tinggal komen yang baik baik yer.
komen yang kurang baik akan di hapus kan.
terima kasih kerana memberi kerjasama...