::iKLan @ aty@@rim@n

Thursday, September 20, 2012

Besday kek

 
لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl
 
hai korang!!!
 
aku btol2 xde idea nak apdet apa.
nak transfer gambo dr henpon ngan kamera malas.
aku tgk2 dlm hdd aku ade gambo ni.
ni citer dh lama dah...
mak aku blanje aku kek sempena besday aku.
gilos lama kan... ahhaha
lantak la...
asalkan ade aku nk apdet... :P
 
x ingat dah kek apa.
kalo x silap fresh cream ngan aiskrim kot.
tukang makan paling byk ialah adik iman.
kemain dia suka lagi kalo makan kek..
tp smpi la ni aku x bli lagi kek besday dia.
dh lama lepas 5/9 lagik.
sori la adik...nanti ibu bli kan yer...
hahahhaha
 

2 comments:

  1. ibu pandai buat..takmoh la beli beli ni..g buat g...

    ReplyDelete
  2. waaaa..nyum..nyum nyum...sedap nya kek tu

    ReplyDelete

sila tinggal komen yang baik baik yer.
komen yang kurang baik akan di hapus kan.
terima kasih kerana memberi kerjasama...