::iKLan @ aty@@rim@n

Friday, September 14, 2012

Bukan Cinta Biasa

 
لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl
 
hai korang!!!
 
ni xde kena mengena ngan aku n en. Izhar yer.
tp kalo baca mmg rasa nak letak kan aku ngan en.Izhar dlm citer ni.
hahhaha...
 
apa lagi ni kisah novel la bebs...
korang baca la review pasal novel wat sementara ni ek.
aku tgh xde idea nak citer.
nanti dh ade citer baru aku tukar.
ekceli ni salah satu citer yg aku baru bli.
mesti korang pelikkan banyak ke buku aku bli.
aku bli 3 buah!!
hahahhha...
 
 
Bukan Cinta Biasa
 
“Meskipun tanpa lafaz cinta dan sayang..dirimu tetap bersemadi di lipatan hati selamanya..”

Nukilan karya sulung Izzul Izzati ini mengisahkan perasaan di antara tiga hati: Shahira, Anuar dan Azlisyam. Pertemuan Shahira dengan Azlisyam di kampus mewujudkan persengketaan di antara mereka tanpa mengetahui mereka sebenarnya sudah bertunang atas persetujuan dua keluarga. Lafaz cinta yang ditunggu oleh Anuar sejak dibangku sekolah hanya dihargai sebagai kawan baik. Berjayakah Anuar merealisasikan impiannya setelah rumahtangga Shahira dan Azlisyam runtuh di saat bahagia mengunjung tiba?”
 
Harga :
(PROMOSI)
Semenanjung : RM10.00
Sabah Dan Sarawak :RM13.00

Klik sini untuk maklumat lanjut:
 
 

2 comments:

  1. nureen kurang klau bab novel2 ni sbb klau baca slalu x sempat abes hehhee...
    tp skali skala layan mmg best kan

    ReplyDelete
  2. Ni 2 hari bturut update psl novel... Jeles ai tau he3

    ReplyDelete

sila tinggal komen yang baik baik yer.
komen yang kurang baik akan di hapus kan.
terima kasih kerana memberi kerjasama...