::iKLan @ aty@@rim@n

Thursday, September 13, 2012

Siapa Orang Gajiku

 
لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl
 
hai korang!!!
 
jgn salah faham yer. xde sape jd orang gaji aku ni.
x mampu en. Izhar nak sedia kan aku ni orang gaji yer.
ni hah.. aku nk bg review ckit pasal novel ni.
ni novel terbaru aku bli.
baru smpi semalam. blm pon panas aku pegang.
hehehhe...
so.. kite layannnzzz....
 
 
Siapa Orang Gajiku
 
Semuanya gara-gara Datin Sharifah Mawar. Kerana ingin melarikan diri dari ibunya, Aina bersetuju dengan tawaran nenek Rina, Tengku Fauziah.
Orang Gaji!!! Itu pilihan kerja yang dia ada sementara menyembunyikan diri dari kehendak ibunya sendiri. Selain itu, Tengku Fauziah juga meletakkan syarat yang lain pula. Orang gaji hanyalah alasan sahaja. Tujuan sebenar Aina adalah untuk merawat cucu Tengku Fauziah, Tengku Haikal Iskandar.
“Saya tak sangka masa tuan kecil dulu, tuan suka pakai pakaian perempuan.” – Sharifah Aina Aishah
"Kau ingat aku pakai baju ni dengan rela hati ke? Ini semua salah Mamee Monster tu. Eh… macam mana kau dapat gambar ni, hah?” Tengku Haikal Iskandar
"Rahsia. Inilah urus niaga yang saya cakapkan tadi. Mulai esok tuan mesti mula bekerja di pejabat.” – Sharifah Aina Aishah
Kehilangan tunangnya, Sofea pada hari pernikahan mereka menyebabkan Tengku Haikal Iskandar kecewa dan putus harapan untuk hidup. Sikap Tengku Haikal Iskandar yang degil dan kurang ajar menyebabkan Aina hilang sabar. Walau apapun, Aina harus melaksanakan tugasnya. Sementara itu, kehadiran Aina tidak disenangi oleh ibu Tengku Haikal, Tengku Fazira. Baginya, Aina ada agenda.
Sehingga bila Aina dapat menyembunyikan identitinya yang sebenar? Dapatkah Aina meneruskan hari-harinya di rumah itu dengan tenang? Semakin hari, Tengku Haikal Iskandar mencurigai identiti Aina. Dapatkah Aina merahsiakan identitinya sebagai Sharifah Aina Aishah?
 
 
Harga : RM21.00 (semenanjung)
RM24.00 (sabah & sarawak)
Klik sini untuk maklumat lanjut:
 
 

10 comments:

  1. sape org gaji ko?..hahaha..

    aku dh lama gile xlayan novel2 nie ko tau..mcm nak layan balik tp takut x terlayan..hehe..

    ReplyDelete
  2. aku rasa aku pernah bc review buku ni tp kat blog sapa erk...rasa mcm blog ko...

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh.. citer ni aku baru masuk kat cni. blm pernah masuk lagi.. :)

      Delete
  3. baru terasa lamanye tak melayan novel2 ni.. ade sinposis mcm ni bagus gak.. tapi hati ni bagai disiat2 nak carik novel nih..heheh

    ReplyDelete
  4. Pos kat aku weyh.

    cm best jer he3

    ReplyDelete
  5. hehehe, aku ade bli novel thn lepas, 2 je pon, baru bc setengah buku ;(

    ReplyDelete
    Replies
    1. x nak baca bak bg aku.. yg ni aku baca 1 hari dh abis... :)

      Delete

sila tinggal komen yang baik baik yer.
komen yang kurang baik akan di hapus kan.
terima kasih kerana memberi kerjasama...