::iKLan @ aty@@rim@n

Wednesday, September 12, 2012

Bila Abg Iman Nak Solat

 
لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl
 
hai korang!!!
 
hari tu en. izhar nak solat maghrib.
tetibe abg ckp nak join.
tp sblm tu aku salinkan dia baju.
pakai baju melayu lama tp bersih.
aku ckp kat dia.. nak solat kena pakai baju bersih.
lepas tu dia dok sblh en. Izhar.
sejuk mata aku tgk kan.
memandangkan bilik tu dh kecik kena la berimpit ckit.
tp sejadah dia pon kecik gak.
bile gerak jer sejadah tu pon gerak gak.
lama2 aku tgk dh kedepan dan dia.
kalah imam nyer. hehehehe...
solat juga la dia smpi abis.
alhamdulillah..
even mata dia ntah ke mana.
 
en. izhar siap ajar cara2 amik wuduk.
excited sgt dia..
alhamdulillah... semoga berkekalan hendak NYA.
moga dia terang hati nak terima pembelajaran yang satu ni. amin.... :)
 
 
*** abaikan la bilik yg bersepah tu... :)
 

1 comment:

  1. sejuk mata memandang..tp tergelak aku lama2 makin ke dpn abg..hahahaa..

    ReplyDelete

sila tinggal komen yang baik baik yer.
komen yang kurang baik akan di hapus kan.
terima kasih kerana memberi kerjasama...