::iKLan @ aty@@rim@n

Tuesday, September 18, 2012

Happy Birthday Mak!!!

 
لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl
 
hai korang!!!
 
semalam merupakan besday mak aku.
besday yang ke 54.
ekceli x ingat pon besday mak.
mak soh dtg umah nenek sbb nenek ajak makan.
ala.. utk anak cucu cicit dia aje.
sblm g umah nenek, along aku call.
ckp dia nak bli kek ajak kongsi la.
aku pelik tanya la besday sape?
dia ckp mak ler.. heheheh...
apa la nk jd ngan aku ni kan.
besday mak sendiri pon ble lupe.
aku ckp ko bli jer nanti aku byr balik.
 
so lepakking la umah nenek sambil makan.
ade sambal ayam, ayam goreng, kari ayam...eh sume2 ayam ni pehal ek.
ntah la.. nenek aku yg masak.
ko tukang makan diam aje la kan... hehehe...
lauk lain ade ikan bawal goreng, sayur kobis goreng.
ade nasi putih ngan nasi ayam... :)
air plak air laici siap ade buah... pergh!!!
sedapnyerrrr.....
 
bile sume org dh makan..
ajak dok kat ruang tamu konon2 nak tiup lilin besday.
mak aku pon kemain eksited soh sume dok sama.
padahal dia x ingat tu besday dia.
bile dh kuar kek siap nyanyi lagu.
dia pon sama nyanyi.
aku yg tukang bawak kek masa tu.
aku pon bawak kek g kat dia.
dh tu dia tanya....
eh besday sape ni???
aku ckp la.. mak la punye...
dh sume org ketawa sbb dia pon x ingat besday dia...
hahahhaha...
 
the kek..

mak aku tersipu2

gelak sbb ramai yg tukang tiup lilin...

anak kesayangan mak aku tu... hehhe
 
hepi besday mak!!!
~semoga dipanjangkan usia dan dimurahkan rezeki...~
 
 

2 comments:

  1. happy besday..mude lagi mak ko eh..
    hmm mcm2 menu..mkn reramai ok le kan..ritu kitorang ber5 jer..mkan kek je la..

    ReplyDelete
  2. happy bday makcik..semoga dikurniakan kesihatan yg baik,dikelilingi anakcucu yg ramaii

    ReplyDelete

sila tinggal komen yang baik baik yer.
komen yang kurang baik akan di hapus kan.
terima kasih kerana memberi kerjasama...