::iKLan @ aty@@rim@n

Tuesday, October 16, 2012

1st Cheque From Nuff

 
لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl
 
hai korang!!!
 
bkn nak menunjuk.
cume nak share jer.
ni 1st cek aku dr nuff.
selama hampir 4 thn berblogging.
ni la 1st time aku collect cek.
sbb sblm2 ni aku mcm x kisah sgt pasal ni.
 
 
aku malas nk sorok2 total.
sbb nye x byk mana pon.
tp bole la.
dh lama dpt cek ni tp asik lupa nk g bank.
n lupa nak apdet.
ehhehehe..
tp saat n ketika ni, duit dh selamat guna.
hehehhe...
korang punya mesti kencang kan.
aku biasa2 jer... :)
 

9 comments:

  1. leh la blanje aku ikan bako..haahhaha..at least ko dpt gak..aku nie nan hado...;)

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah dpt dh cheq frm nuff...

    happy blogging ye..

    ReplyDelete
  3. nk gtaw sekali lagi...voucher tu dh dpt ye...terima kasih byk2..

    ReplyDelete
  4. terfikir gak nak cash out ni..huhuuhu...

    ReplyDelete
  5. tahniah..
    blh dh wat soping YES nnti.. =)

    ReplyDelete
  6. aty, dr bln lps dok mikir nk cash kan ke x huhu

    ReplyDelete
  7. ada jgk hasilnya tu..hehehe tahniah..

    ReplyDelete

sila tinggal komen yang baik baik yer.
komen yang kurang baik akan di hapus kan.
terima kasih kerana memberi kerjasama...