::iKLan @ aty@@rim@n

Wednesday, October 3, 2012

Pemenang Komen & Menang


لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl


hai korang!!!

ok.. masa yang ditunggu telah pon tibe.
hehhehe... eksen je lebih aku ni kan.
hahhaha..

ok dah abis merapu.
kat cni aku nak umumkan pemenang bg contest aku.
Komen & Menang.

pemenang nye ialah:

1) Zety - Baucer No 1

2) Nadeera - Baucer No 4

3) Zura@iwan - Baucer No 3

4) Nureen - Baucer No 2

Tahniah!!!

tahniah diucapkan kepada yang menang.
ok.. apa yg perlu korang buat ialah:
- Sila emailkan alamat rumah korang pada aku ngan segera supaya aku ble pos kan baucer ngan kadar segera dan bole di redeem ngan segara juga. kalo lambat nanti expired, aku x nak bertanggungjawab yer. x de nye aku nak ganti hadiah sbb aku ade baucer tu sahaja. hehehehe... jangan mare.... :)

ni email aku yer : watyz82@gmail.com

7 comments:

sila tinggal komen yang baik baik yer.
komen yang kurang baik akan di hapus kan.
terima kasih kerana memberi kerjasama...