::iKLan @ aty@@rim@n

Thursday, October 25, 2012

Gift Apam Polkadot

 
لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl
 
hai korang!!!
 
hari tu kan ade kawan dr KL datang.
dia dtg ikut hasben dia ade meeting kat melaka ni.
dia stay kat A'famosa Resort.
 
so.. aku g la jumpa dia.
bawak dia jalan2 pusing2 melaka.
xde la pusing ke mana pon.
x jauh mana pon.
 
tp sblm balik aku ade bg dia gift.
ala.. menda kecik jer...
dpt la bg dia rasa kan..
 
ni la dia.
dlm tu aku ada masukkan skali mini muffin.
ngam2 muat dlm kotak tu.
adik iman jeles sbb nak amik x dpt.
hehehhe...
 
aku harap ko suka gift aku yg x seberapa ni.
harap2 kuih tu elok lagi masa ko makan yer.
 
 

3 comments:

  1. untungnya dpt gift, akak nak berkawan gak le nyan Watyz bulih??

    ReplyDelete

sila tinggal komen yang baik baik yer.
komen yang kurang baik akan di hapus kan.
terima kasih kerana memberi kerjasama...