::iKLan @ aty@@rim@n

Tuesday, October 16, 2012

Mines Cruise @ The Mines

 
لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl
 
hai korang!!!
 
ni citer seminggu yg lepas.
aku saje2 ke rumah akak aku kat Seri Kembangan.
kebetulan mak aku pon ade kat sana.
mak aku nk g menjemput kat umah makcik2 aku yg ade kat KL n Klang.
aku anak branak saje2 ke sana.
dh lama x ke sana. so nk lepak king la kat sana.
 
sblm smpi tu aku call mak aku.
mak aku ckp dia ade kat klang.
so sementara tggu dia smpi kat seri kembangan,
aku anak branak g la The Mines.
memula ingatkan nk jumpa Mama_Umar_Maryam
aka Zety.
tp x kesampaian... x pe la yer zety.
kite jumpa lain kali.
 
aku lupa bape rege tiket sorang.
dia bg tiket lumpsum.
total utk 2 dewasa n 1 kanak2 RM 61.
adik Iman dikecualikan sbb br 2 thn kan.
kemain suka budak dua org tu naik bot katanye.
dpt tgk ikan... layan je la..
 
moh layan gambo kitorang naik Cruise...
tiket.. RM61.00

abg nak posing dpn bot.. kata dia...

budak2 hepi naik bot...

ibu yg comel.. bile abg nak pujuk ibu ni la ayat dia..
cair ibu.. sbb ibu perasan comel... hahahhaha

menyandar ko..

mula kan perjalanan... tgk ikan...

tertonggek2 abg... :)

 
ikan berenang2.
silap xde makanan so.. ikan dtg sia2 jerk... :)
 
ade itik...

budak2 yg terlebih excited... :)

ni apa style tonggeng ni dik????

lepas tu lepak la kat tepi2 air ni.
sementara tggu mak, akak n adik aku dtg.
then aku bli la roti dorang cbok nk bg ikan makan.
 
adik paling dasat bg ikan makan sekeping2 roti dia baling kan.
bkn dia nk cubit ckit2.
seronok dorang ikan2 tu sume.
abg siap bg idea kat ayah soh pancing.
hahahhaha 
 
 

7 comments:

  1. best kan naik bot ni...hari tu pun aku ada bawa anak2 aku naik bot ni, happy je diaorg..

    ReplyDelete
  2. lama dh tak naik....hrga tiket pon dah naik yer...hurmm

    ReplyDelete
  3. hehehe, thn ni pon 2x kitorg nek cruise tuh..orang banjer ;)

    tulah aty, xde jodoh plak nk jmpe

    ReplyDelete
  4. aku yg kat kl nie pun xpenah naik lagi..hahaha

    ReplyDelete
  5. bestnya...tingin nk pegi....bw irfan sure dia best ni..

    #waty....alhamdulillah dh sy received voucher tue...terima kasih byk2...

    ReplyDelete
  6. waahhh mesti seronok anak2 kan tgk ikan dkt2

    ReplyDelete

sila tinggal komen yang baik baik yer.
komen yang kurang baik akan di hapus kan.
terima kasih kerana memberi kerjasama...