::iKLan @ aty@@rim@n

Friday, October 5, 2012

Salam Jumaat


لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl


hai korang!!!

apa khabar korang??
aku?? Alhamdulillah... sihat...
sori la yer aku x apdet2.
bkn apa.. ade sikit kebizian ler.
so ni dh clear ckit aku pon mula la menaip.

ok.. utk para pemenang contest Komen & Menang.
trimas sbb bg kerjasama.
insyaAllah.. kalo x sempat hr ni, esok aku pos kan hadiah korang yer.
buat zety plak nanti kite jumpa ek.
x sabar plak. :)

tetibe hr ni mcm sayu je hati ni.
mgkn sbb pg ni terlewat n kena uruskan anak2 sorang2.
sbb nye en. Izhar awal2 pg dh kuar.
dia ade meeting ngan org Kementerian Pelajaran kat Seremban.
kul 7 gerak dr Jabatan Pelajaran Melaka.
so.. agak kelam kabut ckit.

pagi2 smpi opis mcm biasa la kan tgk citer adam & hawa.
tgk kat Dailymotion or kat mana2 blog yg apdet la.
la ni dh episod ke 24.
dh masuk episod kat mekah...

kaabah...
tetibe hati aku sayu sgt tgk gambar ni.
ni sume aku copy dlm citer adam & hawa...
x tau nape.. :(

cantik kan... ain tgh duduk mengaji...
bile la nk merasa gini...

insyaAllah.. murah rezeki kite ke sana ye kawan2... :D


3 comments:

  1. aku pun sayu je bile scene kat mekah..tetibe ngalir je air mata.effect kt mekah lg terasa kut..;(

    ReplyDelete
  2. tak pernah pon lg tgk adam dan hawa..sob..sob..

    ReplyDelete

sila tinggal komen yang baik baik yer.
komen yang kurang baik akan di hapus kan.
terima kasih kerana memberi kerjasama...