::iKLan @ aty@@rim@n

Sunday, August 5, 2012

Hari Ketuaan


لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl


hai korang!!

hari ni aku sambut hari ketuaan.
ye dh tua pon sbb dh masuk 3series.. huhuhu..

doa dan harapan aku:
~ agar dimurahkan rezeki.
~ diperkuatkan lagi iman.. eh lain je munyik. hahaha...
~ sentiasa dalam rahmat Yang Maha Esa.. :)
~amin~

en Izhar tanya soalan utk besday:
1) nak g mana?
2) nak wat apa?
3) nak makan apa? berbuka nanti la
4) nak kek apa?
5) nak hadiah apa?

jawapan nye...
1) nak g the store warehouse sales.
2) x nak wat keje rumah
3) nak makan western.
4) nak kek B&R
5) kasut Crocs.. hhehhee...


mana nak cari kasut ni??
aku dh cari kat melaka dh abis.
kat seremban pon x de.
smpi ke IOI puchong pon abis dh.
adeh!!
kalo korang rajin g jenjalankan tlg la tgk kan utk aku.
then rojer aku ek.
aku nk kaler ni n saiz W7.
kalo ade nanti aku kasi duit korang bli kan ble??
pos la ke aku.
sian aku... hahahaha (ayat abg iman..)

9 comments:

  1. hepi besday aty... semoga smua yg d impi jd kenyataan, aminnnn

    ReplyDelete
  2. beli online jer.. memang susah nak dpt kat pasaran..

    ReplyDelete
    Replies
    1. x ble online la. kena bli kat store dia jugak... :(

      Delete
  3. happy ibelated birthday waty,moga di panjang kan umur, di murah kan rezeki dan berbahagia selalu hendak nya..

    ReplyDelete
  4. happy belated birthday beb. aku tak dan wish sini. tp dh wish kt fb ;)

    moga ko ceria & sihat selali. moga dipermudahkan segala urusan.

    ReplyDelete

sila tinggal komen yang baik baik yer.
komen yang kurang baik akan di hapus kan.
terima kasih kerana memberi kerjasama...