::iKLan @ aty@@rim@n

Friday, August 10, 2012

Iklan Raya Dari Bernas Yang Sedih


لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl

hai korang!!!

sana sini org dok apdet pasal iklan ni kan.
siyes.. mmg sedih tgk iklan ni.
malam tadi kuar utk pestime kalo x silap aku.
masa tgk iklan ni, aku + adik2 aku + anak buah aku tgh study.
sume2 tgh bising la, ngafal la, ngeja la, memacam.
terus diam tgk iklan ni.
mmg tersentuh perasaan aku ni.
nak nangis tp aku tahan.
korang tau je la en Izhar tu.
kang aku kena perli2 malas la.
tp anak buah aku mata dh merah dh. ala aku pon sama gak.
hehehhe...

korang yg blm tgk search je.
nanti berlambak2 yg kuar.
ble tgk kat youtube gak kalo x silap aku..

kiri Fizi dan Ahmad.

"mak Ahmad, mak Fizi jugak"

ni ayat yg buat kitorang sume nak nangis... :(

8 comments:

  1. blm tgk, nnt nak cari kat youtube

    ReplyDelete
    Replies
    1. tgk kat blog mamatisya pon ade. tp aku x ble nk bukak youtube tu pasal la x share kat cni... :)

      Delete
  2. tak leh nk tgk iklan lagi sbb blk ja keja kena buka tv cartoon utk elly.. huhuu..

    ReplyDelete
  3. Perasan ramai yg share kat fb tadi.. Takut nak tgk sbb takut nangis jugak.. Makruh lak puas.. Hihihi.. Kat tv mesti dh byk cut scene kan..

    ReplyDelete
  4. hadehhhh...tooo tacing woooo..
    time aku tgk ni, towel letak sesiap kat muke..kang orang nampak aku sedih....hehhehee..

    ReplyDelete

sila tinggal komen yang baik baik yer.
komen yang kurang baik akan di hapus kan.
terima kasih kerana memberi kerjasama...