::iKLan @ aty@@rim@n

Wednesday, August 15, 2012

Meriahnya Taman Cempaka


لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl

hai korang!!!

meh aku nak ajak korang merasa kemeriahan kat Taman Cempaka.
kali ni Param kat Taman Cempaka diperluas kan lagi.
dh smpi kederet2 kedai ujong2 sana.
tp sumpah aku x larat nak jalan kat sana.
sbb dgn org yg ramai sesak bagai.
dh tu brg yg dijual sume lebih kurang jer.
thn ni ade byk la jugak param kat melaka ni.
tp biasa nye taman cempaka juga jd tumpuan.
selain kat taman cempaka ade kat Tesco, depan Melaka Sentral.
rasa nye kat dpn Aeon pon ade gak tp x dpt sambutan.

gambo sume aku amik dr atas jejantas beso kat simpang trafik light.






ni rombongan yg menterjah param taman cempaka.

abg yg dipimpin acu sbb takut turun tangga tinggi.
dia tu gayat ler...
yg khemah blkg abg iman tu param Tesco.

korang tgk mcm x berapa ramai orang kan...
korang g la tgk time malam raya.
sesak smpi x ble nak napas.
x sanggop aku!!!


6 comments:

  1. wah,,, teruja aku nengok,, nak cuci mata nanti,,,

    ReplyDelete
  2. ni kalau malam raya nieh..sure penohhhhhh

    ReplyDelete
  3. perghhhhhh meriah betol ni...

    tp tgk jer pon, aku da rasa penat tau ha3

    ReplyDelete
  4. mmg meriah.. sng la nk cari brg2 utk raya kan

    ReplyDelete
  5. tahun nie saya tak ke taman cempaka pun..tak larat nak bersesak-sesak.tgk dari luar pun dah pening..;D

    ReplyDelete

sila tinggal komen yang baik baik yer.
komen yang kurang baik akan di hapus kan.
terima kasih kerana memberi kerjasama...