::iKLan @ aty@@rim@n

Monday, August 13, 2012

Lampu Kelip2


لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl

hai korang!!!

mcm mana ngan persiapan raya korang sume??
aku takat ni sume dh selesai dah.
cume part last skali ialah nk cari kuih raya jer.
br bli 3 bekas kat mydin.
korang beli ke buat??
kalo buat bagus la... rajin..
aku bkn x nak buat tp aku br abis paper.
last paper hari sabtu lepas.
so nk rehatkan kepala otak...
hahahha... xde makna nye kan.
malas sbnr nye tu... :P

ok la tu.. nak citer pasal lampu kelip2.
sblm ni mmg dh pasang lampu kelip2 pon.
tp bkn aku yg bli tp jiran sblh rumah aku.
x pasal2 lak jiran bli utk aku kan.
ekceli dia bli smpi 2 box.
so terlebih pjg nye la. 1 box pon ok cukop.
so dia soh izhar pasang kat umah aku. free kan..
tp tu citer raya 3 thn lepas.
raya thn ni aku bli sendiri.
so ni projek pasang lampu kelip2 la.

dak demok yg paksa aku amik gambo dia... :)

en. Izhar buka lampu lama dulu..

ok.. dh siap lampu nyer...

cantik x??

alter ckit mana yg patut.

dak demok yg nyelit...

kalo korang nk tau pasang lampu ni dh kul 11 malam.
memekak jer kan, kul 11 malam pakai penukul segala bagai.
en. izhar ckp.. lantak la umah kite. hahhaha

cantik x lampu tu??? rumah korang ade pasang lampu kelip2 jugak x???

8 comments:

  1. laki aku kat umah yg la rajin du bukak pasang lampu kelip2..

    kate pun nak raya..mesti la cantikkk...;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama la ngan aku sya. kalo izhar x wat aku pon x wat jugak....

      Delete
  2. nak pasang tp x jumpa yg berkenan d hati maka diam jer la ha3

    ReplyDelete
    Replies
    1. lia.. pasang la yg bulan bintang tu... hehhehe

      Delete
  3. dak demok tu sebukkk je tau!..hehehe..ala kitorang dok atas kayangan ler, takder tempat nak bekelip2 tu..harap bintang je la yang kelip2 tu nanti...hhehehee..

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia mmg suka nyibok. kejap2 nk panjat tgga tu. eh ble je letak kat luar sliding ddor umah ko tu...

      Delete
  4. terfikir jugak nak pasang lampu kelip2 raya ni tp x bg usulan lg kat menteri..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. try la usul mana tau diluluskan... :)

      Delete

sila tinggal komen yang baik baik yer.
komen yang kurang baik akan di hapus kan.
terima kasih kerana memberi kerjasama...