::iKLan @ aty@@rim@n

Thursday, August 16, 2012

Sampul Raya


لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl

hai korang!!

korang pasan x skrg ni susah bebeno nk dpt sampul raya kan.
aku sejak thn lepas aku x masukkan duit dlm sampul.
aku just ulur gitu jer duit raya. yg RM1 la.
yg duit beso2 aku masuk sampul. utk spesial nyer.
bak kata pakcik aku seorang wakil rakyat kan...
'dorang dh dpt duit sampul main campak jer dpn rumah aku. dh tu start thn ni x yah pakai sampul lagik'. hahahha...

aku pon ade la belen sampul raya yg anak2 aku dpt thn lepas. aku simpan lagi sbb g kenduri kawin aku pakai sampul tu balik. ade belen lagi aku nk bg kat nenek aku. nenek aku ni x ble kalo xde sampul. sabo je la kan....

hr tu dlm fb ade la aku tgk dorang ni up pasal sampul raya Jalen. ala yg..xde kicap jalen, x best la.
gitu la kot iklan dia, aku pon x ingat sangat. aku pon suka2 la join. kena like n komen ke hape ntah.
then email kan add ke dorang tu nanti dpt sampul raya free. aku pk kan x dpt. skali balik rumah hr tu tgk ade surat. yg pelik nye nama kat surat tu nama fb aku. eh.. mmg dorang soh letak nama fb pon tp aku dh lupa pasal tu. tu sbb la aku cam pelik ckit. bile bukak sampul tu tgk.. ooo... sampul raya Jalen...

nama fb aku Waty Mohd Izhar...

dpt yg ni..

dan yang ni...

total sampul raya yg dpt 6 keping. jadi la kan.
mana nak dpt free skrg ni kan...
g tukar duit kat bank beribu2 pon dorang x bg sampul raya dh.
ade ke aku tanya org bank jawab tggu deepavali br ade.
sengal!!!


8 comments:

  1. hek eleeee..depavali baru dapat?!!time deepavali ade ke depa bg wit raya?!..
    owhh ade nampak ko like like page tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. saje org kaunter tu ckp gitu sbb dh abis sampul kat dia... :)

      Delete
  2. mmg sengal..
    awat plak raya kita x der sampul.. hhuuu
    nureen thn ni plak yg dpt byk.. semua kwn2 bg :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia saje kena kan kite nureen.. xde pape pon... bak la ckit.. hehhehe

      Delete
  3. mmg tak dapat yek waty
    akak kat sini pun sama..commercial bank tak moh bg kot sampul duit raya tuuuu

    ReplyDelete
  4. sampul raya tiap2 tahun mmg berlebih2..company aku bagi, company en suami bagi....beli brg dpt, servis keta dpt, tukar duit dpt...even thn ni aku x keje pun masih bnyk gak lg....aku rasa sampul raya 3-4 thn lepas pun berlambak lagi dlm drawer tuh...huhuhu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. waaa... meriah sampul.. bkn meriah duit.. hehehhe

      Delete

sila tinggal komen yang baik baik yer.
komen yang kurang baik akan di hapus kan.
terima kasih kerana memberi kerjasama...