::iKLan @ aty@@rim@n

Wednesday, August 8, 2012

Kasut Raya


لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl

hai korang!!

waa... tajuk x hingat kan. kasut raya bagai ek. tp bkn la kasut raya aku tau. kan dh btau aku br je jumpa kasut diidamkan. tp blm dpt pon lagik. hehhehehe..

ekceli ni kasut anak2 n bapak anak2 (en. Izhar). tak sengaja terbeli sbnr nye. last wiken saje2 jalan kat Aeon Bandaraya. konon2 nye nak sebey2 la kasut anak2. masuk la kedai sport la, jusco la. last skali masuk kedai Crocs. (muak korang kan asik citer crocs jer). ehehhee...


then belek punye belek kan. staff ctu pon ckp la ade offer. bli 1 RM80 tp bli 2 RM100. eh mcm menarik jer. terus la en Izhar decide nak bli. pilih la utk anak2 dulu kan. then staff  tu btau yg dewasa pon ade offer yg sama. eh?? en Izhar pon pilih la utk dia. dia soh la aku pilih jugak. tp aku dh pilih n try x santik kat kaki aku tau.. kecik ati. pakai dh mcm ala2 maskod mcd tu jer. hahahhaha...

ok.. dah pilih sume ade 3 pasang jer. tp total jadik RM180 plak. sbb 3 pasang kan bkn 4 pasang. kalo 4 pasang total RM200. eh lagi murah bli 4 kan... kebetulan lak hari tu hawa ade ikut kitorang.
so, ckp la kat dia... hawa.. rezeki ko la kan. pilih la mana yg ko nak. dpt la dia sepasang.. disbb kan aku x dpt. en Izhar soh aku pilih la yg lain. tu la sbb nye pilihan aku yg NI. tp malangnye saiz dh xde.


ni kasut hawa..
ni kasut hero2 aku.. merah ko!!
dari kiri... adik, abg n en. Izhar.

ni la rupanyer... :)

ok dah.. sume2 dah selesai.
cume tggl kasut aku je nak kena settle kan.
hahahha



4 comments:

  1. penjimatan berganda betol.....

    ReplyDelete
  2. murah gile ko
    merah gile jugak..hahaha

    siyes murah banget

    ReplyDelete
    Replies
    1. merah kan??? nanti ko tgk ngan baju raya apa jadik. hahahah

      Delete

sila tinggal komen yang baik baik yer.
komen yang kurang baik akan di hapus kan.
terima kasih kerana memberi kerjasama...