::iKLan @ aty@@rim@n

Monday, November 14, 2011

Happy Birtday Abang Iman Hadif


لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl
13 November 2011.
genap la usia abg iman 3 tahun.
abg iman dilahir kan pada 13/11/2008.
di Hospital Melaka pd jam 2.52ptg.
berat ketika dilahir kan seberat 3.1kg.

tarikh lahir abg iman sama ngan tarikh lahir arwah kak ngah aku.
ekceli kalo ikutkan due 12.11.2008.
tp aku pujuk2 abg soh kuar 13.11.2008.
sebagai kenangan la tanda ingatan kat arwah yg x pernah padam.
tp besnye bab i/c.
no i/c arwah kak ngah aku 801113 sbb dia lahir tahun 1980.
no mykid abg iman lak 081113 sbb lahir thn 2008.
kebetulan kan...

sekarang ni.. abg dh besar (dgn jaya nye..hehehhe)
dia sangat senang nak jaga.
dia sangat manja.
dia sangat nakal...hehehe..
dia sangat baik hati.
dia sangat penyayang.
dia la jd pujaan hati ramai.














Happy Birthday Abang..
dr Ibu, Ayah, Adik dan semua yang sentiasa menyayangi abg.
semoga abg sentiasa sihat dan ceria.
semoga abg menjadi anak yg soleh dan mendengar kata ibu, ayah dan sesiapa
sahaja yg untuk kebaikan abg.
semoga abg menjadi anak yg cerdik pandai utk kesejahteraan hidup abg
di masa akan dtg.
doa ibu dan ayah sentiasa mengiringi abg dunia hingga akhirat.
We LovE yOu!!!

11 comments:

  1. Happy 3rd Birthday Iman Hadif...

    acik suka gmbr Iman masa kat stereng kete tu.... ensem banget...

    ReplyDelete
  2. Happy Birthdayyy..!! nak hadiah kena mai KL.muahahaha

    ReplyDelete
  3. Heppy Besday yer abg iman Hadif..

    besday acik rose 12.11..tak pe tak..selisih sehari je..jom selebrate same yukk..soh ibu buat kek...hehehehe..

    ReplyDelete
  4. happy birthday abg iman...
    moga menjadi kebangaan ibu dan ayah....:)

    ReplyDelete
  5. @lia
    time kasih...
    ensem kan.. ai pon suka..

    ReplyDelete
  6. @Nana
    tQ auntie nana...ibu blanje kek SR.. :)

    ReplyDelete
  7. @Rose Khadijah
    tQ cik rose...thn dpn ble sambut sama2... :)

    ReplyDelete
  8. @~ana~
    tQ ana...
    insyaAllah...Amin... :)

    ReplyDelete
  9. happy belated birthday abg iman! moga membesar jd anak yg soleh & berbakti utk ibu & ayah :)

    ReplyDelete

sila tinggal komen yang baik baik yer.
komen yang kurang baik akan di hapus kan.
terima kasih kerana memberi kerjasama...