::iKLan @ aty@@rim@n

Tuesday, November 8, 2011

Rainbow Cake


لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl
bkn aku yg buat yer.
ni biras aku buat sempena besday anak dia Neeya tu.
aku tukang amik gambo jer.
hehehehe...
aku lupa nak apdet pasal kek.


ekceli kek ni mummy aka biras aku wat sendiri.
tp dia tukar kan dgn kek coklat dia beli.
sbb dia ckp x cantik kek dia.
tp dia silap.
bile dia potong kek ni, sume org puji.
bkn takat cantik malah sedap sangat!
tu la aku ckp kat dia x nak dgr. nak gak cr kek lain.
last2 nye kek ni lagik laku dr kek cekelat yg dia bli tu.
hehehhe


13 comments:

  1. sedap x waty, ana br nak belajar buat kek nih...:)

    ReplyDelete
  2. lawa jek aku tgk
    biasa la kalo aku pn mcm xkonfident nk hidang kt org kalo br2 belajar
    hehee

    ReplyDelete
  3. rupa xpenting kan?
    mcm kek aku la
    dr segi hiasan mmg fail hahaa

    ReplyDelete
  4. @~ana~
    sedap la... hehehhe
    blajar jgn x blajar... :)

    ReplyDelete
  5. @~diAhOntHeblOg~
    yg menarik tu la buat org teruja nak merasa... hehhehe

    ReplyDelete
  6. ingtkn waty wat td..oh ana wat utk neeeya ek

    ReplyDelete
  7. ehh..skit lebih kurang ngan kek yang aku wat mase makan2 kat opis ritu la..

    ReplyDelete
  8. @mama tisya
    anak sendiri lagik puas hati sendiri wat kak rynn..
    aty dtg tlh makan ngan basuh pinggan jer... :)

    ReplyDelete

sila tinggal komen yang baik baik yer.
komen yang kurang baik akan di hapus kan.
terima kasih kerana memberi kerjasama...