::iKLan @ aty@@rim@n

Wednesday, November 2, 2011

Mcdonal's Family Nite Invitation


لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl
ni invitation jamuan sempena pembukaan caw. mcD yg baru.
ala tempat keje part time en. izhar.
ptg khamis lepas bergegas ke mcd bt. berendam coz ade staff meeting.
then malam tu ada jamuan, ade baca doa selamat.
staff hanya bole bawa 2 org kawan je.
tp en. izhar bawa aku n anak2 la.
ramai gak yg dtg malam tu.

invitation card.



ni menu baru.
kami di hidangkan ngan menu yg ni.
sedap gak  McBites tu. ala2 K** nye PoPc***.
tp sedap lagik yg ni.
nanti korang try la ek.
gambar lain tggu apdet kemdian... :)


10 comments:

  1. nyummy
    aku ingat zaman aku keje KFC dulu, bile ade produk br kitorg best jek sbb bleh rasa dulu

    ReplyDelete
  2. best nya dah boleh rs product baru....

    ReplyDelete
  3. ish2..ape pon die punye prosperity gak aku terliuq..

    ReplyDelete
  4. @syanasaid
    o..ko keje kfc ek?
    aku dulu masa sem break aku keje pizza hut.
    en. izhar masa opis kat damansara keje pizza hut gak.

    ReplyDelete
  5. @~ana~
    kebetulan opening kan.
    skali jalan la.

    ReplyDelete
  6. @mama tisya
    rasa cam naget yg dikecil2 kan.
    hehehehe

    ReplyDelete
  7. @~diAhOntHeblOg~
    oh diah!! yg itu mmg mana2 pon x ble lawan. hehehe

    ReplyDelete
  8. nak jumpa invitation cam nieH

    eh watie..cam ne tukar reply kaler tu??? lawoo lah

    ReplyDelete
  9. @AdanyaKauUntukku
    nak jumpa? nape?
    nanti aty emailkan kat akak...

    ReplyDelete

sila tinggal komen yang baik baik yer.
komen yang kurang baik akan di hapus kan.
terima kasih kerana memberi kerjasama...