::iKLan @ aty@@rim@n

Friday, January 13, 2012

Daftar @ OUM


لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُI

hari Isnin 09/01/2012 aku temankan adik aku ke OUM.
dia nak daftar nak sambung blaja wat Degree.
bkn dia je tau.
kami semua adik bradik smbg blajar.
ni pon hasil usaha adik aku memujuk sume.
ekceli dia nak smbg tp xde kawan.
dia ajak la kembar dia, aku n kak long aku.
memandangkan dia nak masuk gak this year,
aku n yg lain2 xde duit nak byr yuran,
dia dgn baik hati wat loan n tolong byr kan.
utk aku + kak long 1st sem je dia byr kan.
kembar dia, dia bg full loan tu.
tp syarat nak dia byr kan ialah kena amik course IT.
so aku decide amik IT + management.
dia amik course IT + sofware.
kitorang divide 2 group.
adik aku ngan kembar dia amik software.
aku ngan kak long amik management.
kire ok la kan.
so mulai thn ni bertambah la 1 lagik status aku.
Isteri, Ibu, Pekerja dan Pelajar.
adik aku (alang) sebagai model iklan jap.
hehehehe

ni model kereta. hahaha

ni bag dpt masa daftar.
ade buku modul dlm tu.

ni la isi2 nye... :)

ade kes tau masa kitorang nak daftar ni. dorang suka masa kitorang nak daftar siap ckp masa orientas tu nanti nak amik gambar kitorang adik bradik. pelik jugak la kan kenapa sume staff kat ctu excited sangat ngan kitorang. smpi sume staff kuar jumpa kitorang. bile tanya, rupa nye staff kat ctu ckp, x pernah ade adik bradik dtg daftar skali 4 org + ade kembar pulak tu. so dorang nak masukkan dlm majalah TODAY dorang la. kire mcm magazine bulanan dorang kot kat ctu. sabo je la. aku ngan adik aku dh gelak2 sbb glemer kejap hr tu. hehehhehe
korang sume...

doa kan moga aku berjaya tamat belajar dengan jaya nya yer.
bg la aku support time aku down ke apa ke ek...
jasa korang sume aku dulukan dgn ucapan TQVM... :)

n for my beloved hubby..
tQ sbb support ibu utk smbg blaja.
dr dulu ayah x kenal erti penat nak buat kan semua impian ibu tercapai.
ibu akan hargai setiap apa yg ayah dh buat utk ibu..
I love U much...

*** ni la sbb nye en. Izhar wat partime. :)

2 comments:

  1. waaa...best nya dpt sambung belajar....ntah bila la turn aku plak..:)

    ReplyDelete
  2. @~ana~
    adik aku tolong. kalo x, x jugak... :)

    ReplyDelete

sila tinggal komen yang baik baik yer.
komen yang kurang baik akan di hapus kan.
terima kasih kerana memberi kerjasama...