::iKLan @ aty@@rim@n

Tuesday, January 17, 2012

Ole-ole dari Beijing

لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُI
ni bukan aku nak bg kat korang tau.
ni org bg kat aku.
tQvm wat my BFF cik Rose.
sbb sudi bg aku gift mcm ni punya la byk.
ekceli cik Rose g beijing ngan hubby dia.
cuti2 beijing la katakan.
so dia janji nak bg aku gift.
soh ni la yg aku dpt.
terima kasih byk2 sekali lagik yer.
terharu + teruja dpt gift mcm ni punya la byk...

ni yg utama.
dpt beg yg sgt cantik.
Rose.. beg ni aku nak bawak g kelas nanti.
bagus jugak ko bg beg kan.
pencil case ko bg dulu aku nak guna jugak.
jimat duit aku. hehehe
anak aku suka fm ni.
dia kata mcm abg ngan adik. hehehe
ni beg duit ye rose?
aku simpan dulu. nanti kemdian aku guna yer...
ni paling2 la aku suka sgt!!!
cantik FM ni rose.
bile la ko buat menda ni.

Rose,
aku x tau nak ckp mcm mana lagik.
aku rasa terharu sgt ngan persahabatan kite.
dulu masing2 wat x tau je even dok setaman.
sekolah pon skali, kelas sebelah2.
tp bile dh beranak pinak ni kite jd close.
terima kasih yer sudi jd kawan aku
yg sudi mendengar luahan hati aku suka dan duka.
AKU SAYANG KAT ROSE!!!

9 comments:

  1. aku punye xde ke??? huhuhuuhu

    ReplyDelete
  2. aku punye?nak juga

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah dpt bff yg setia dgn kita...sanggup susah senang bersama..:)

    ReplyDelete
  4. wahhh ade entry utk aku la..hehehe..shy!..

    yelakan, ms sklola dulu, memasing eksen kan..takpe la..moge persahabatan yang terjalin ni lebih erat ketat ketat..

    da buat entry ni, confirm suke le tu..sori bebs..bertangguh tangguh nak bg hrtu..maklum le..kirim kirim le katekan..
    yang lain tu..nak ole2 dari aku?!!!..jom follow blog aku..yeayyhhh...

    da daaaa....

    ReplyDelete

sila tinggal komen yang baik baik yer.
komen yang kurang baik akan di hapus kan.
terima kasih kerana memberi kerjasama...