::iKLan @ aty@@rim@n

Thursday, January 12, 2012

Jalan2 di Zoo Melaka


لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُI

lepasje g jalan2 kat Taman Buaya kitorang terus ke Zoo Melaka.
ingat x sblm ni ade btau ade tiket yg dh bli n expired utk setahun.
tp x guna pon. masa nak masuk ni kena bli tiket lain.
x ingat pulak abg iman kena byr ke x masa ni.
abg iman paling excited nak g Zoo ni.
naik pengangkutan awam la.
nak jalan kaki rasa cam x larat je.
anak2 pon dh buat muka ngantuk.

abaikan la muka aku yg berminyak tu yer.. :)

apa ntah menatang aku tunjuk tu.
x nmpk lak.

ni sume hasil kerja en. Izhar.
dia pegang kamera.

bab tiger ni la abg excited sangat.
tp x renti tgk pon. sian dia dh la tiger tu melepak je.
nmpk pon kejap je la.

apa yg abg kusyuk sangat tgk tu???

o.. kuda belang ngan badak kunggu....

kuda padi.
memula kuda tu ade kat tepi pagar.
soh abg pegang tp dia x nak. takut.
bile kuda tu dh ke tengah cbok nak amik gambar.
jauh pon jadik la...

sblm balik layan main kat taman permainan.

dh nak balik muka dh mcm apa.
berpeluh2 sakan + ngantok.

3 comments:

  1. ko dlm gamba xvogue sgt..tp jumpe live..fuhhh..wa ckp lu..terbaekkk...xmcm mak org..

    ReplyDelete
  2. best nya g zoo...aku pun dulu naik tram ni sbb malas nak jalan..hah3x...

    ReplyDelete
  3. belum penah sampai zoo melaka la..

    ReplyDelete

sila tinggal komen yang baik baik yer.
komen yang kurang baik akan di hapus kan.
terima kasih kerana memberi kerjasama...