::iKLan @ aty@@rim@n

Friday, January 27, 2012

Intro dulu yer....


لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl

hai korang sume!!!
lama kan aku x bersiaran.
bkn sengaja tau.
mmg x disengajakan.
aku pon tau korang rindu...hahaha
mcm la ade org rindu kat aku ni.
lantak la kan...
ok la. aku bg intro je dulu ek.
nanti aku hapdet lagik sbb byk menda nak kena settle kan.
aku br nak sihat ni. demam la, sakit tekak + batuk ckit.

register as Rakan Cop. :)

Bukit Tinggi 22/01/2012

iCity 22/01/2012

Cameron Highland 23/01/2012

6 comments:

  1. ade org rindu ko ker?..wahahaha..halamak,dh jadik akak polis laaaaaa...larikkkk!!!

    ReplyDelete
  2. wah...sakan berjalan..best nya..:)

    ReplyDelete
  3. nyampahhh...br nk update... :)))

    ReplyDelete
  4. tu dia
    dah mcm aku dah
    hahaha
    merata merayau ni

    ReplyDelete
  5. da baru siottttt...cantikkkkk....amboi2...bukan mmain lagi merayap...

    ReplyDelete

sila tinggal komen yang baik baik yer.
komen yang kurang baik akan di hapus kan.
terima kasih kerana memberi kerjasama...