::iKLan @ aty@@rim@n

Friday, January 13, 2012

entry untuk NANA Aflianaz


لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُI

saje aku wat n3 untuk makcik kenit ni.
dia ckp x tau aku ade  blog mcm kawan2 dia yang lain
seperti NANA, FALSYA dan DIAH.
seb bek aku x murka tau nana keding.
eh korang jgn salah paham tau nape aku pggl dia gini.
sebab kawan2 dia yg pggl gitu. aku ikut kan jer.

so, la ni ko dh tau kan blog aku.
xreti2 nak klik nuff aku tu??
hahahaha...
eh gambo aku cilok kat FB ko tau...
jgn mare!!!

2 comments:

  1. hahaha..kelass ko jah tetibe ado lak entry pasal minah nieh..ahahah..

    ReplyDelete

sila tinggal komen yang baik baik yer.
komen yang kurang baik akan di hapus kan.
terima kasih kerana memberi kerjasama...