::iKLan @ aty@@rim@n

Wednesday, January 11, 2012

Makan Besar


لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُI
xde la besar mana pon.
saje2 bg tajut yg ble bikin kena tampar.
ni citer 29/12/2011. tertunggak betol!!
al kisah EO kat opis en. Izhar blanje makan.
belanja staff dia aje.
tp ntah cam ne aku ble termasuk pulak.
hehehe...
ye la..aku tukang drive g mcD ni tau.
panas2 lak tgh hari.
kena la banje aku gak kan.
hahahha...
nway tQ yer en. EO.
21 set mcD campur2.

ni aku nye.
pucuk dicita ulam mendatang.
x yah kuar duit sendiri nak makan.
mcD ciken Properity.
hehhehe...sedappp....

ni spicy ciken.
feberet en. izhar.
ekceli kebetulan aku ade nasi lemak lebih pg punya.
so dia amik la ayam ble makan ngan nasi lemak tu.

6 comments:

  1. smlm aku makan prosperity ni
    pedas dia smp aku berkentut2 malam tu
    lada hitam kan buang angin
    heheee
    tak senonoh..potong stim jek

    ReplyDelete
  2. wow!!!
    nyummy..
    ni yg teruja nk terjah MCD lagik...

    mmg terbaek makanan di MCD..
    lagi2 ayam goreng spicy...!
    sgt lazat....

    ReplyDelete
  3. waaaaa best nya mkn free...alhamdulillah..:)

    ReplyDelete
  4. @syanasaid
    mmg buang angin kan. rasa cam bahang je badan. hehehe

    ReplyDelete
  5. @~ana~
    alhamdulillah... moga Allah murahkan rezeki org yg belanja tu... :)

    ReplyDelete

sila tinggal komen yang baik baik yer.
komen yang kurang baik akan di hapus kan.
terima kasih kerana memberi kerjasama...