::iKLan @ aty@@rim@n

Sunday, January 8, 2012

Entry tertunggak utk kak Ila


لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُI

n3 ni lebih ditujukan buat kak ILa.
b4 ni kak ila ade tanya pasal menda ni kat blog dia.
so, aku janji nak tunjukkan yg aku blikan utk anak2 aku.
dan ini la menda nye tu.

kak ila,
slide ni aty bli masa Mydear warehouse sales.
aty bli RM249 kalo x silap la.
sbb dh x ingat bape bli n resit x jumpa la.
kire yg ni murah ckit dr Giant n tggi ckit la.
so kalo dorang gelongsor xde la br melunjur dh sampai ke bawah.
hehehehe

sila abaikan model dua org tu yer.
cbok soh amik gambar dia... :)

9 comments:

  1. wahhhhhh best nyer ada slide kat umah.....

    x mo ajak aku try ker?he3

    ReplyDelete
  2. kn da ckp aku xnak.. :P

    ReplyDelete
  3. @lia
    ko jgn nak buang tebiat. roboh kang... hahahha

    ReplyDelete
  4. @~diAhOntHeblOg~
    elo.. reti baca ke x ni?? skola ke x ni?? ni n3 utk kak ila la!!! hahahha

    ReplyDelete
  5. besor sikit kan yang cenggini

    akak beli ari tu
    kecik
    mmg kalau alieyah main2..
    akak seriau..huhuhu

    ReplyDelete
  6. klw mia tgk ni sure dia suke

    ReplyDelete
  7. @AdanyaKauUntukku
    akak dh bli ke? sori la kalo aty lmbt sbb asik lupa jerk...

    ReplyDelete
  8. @Nana
    ala nana... sume budak2 suka kalo dpt main menda ni... :)

    ReplyDelete
  9. suke ati aku la...

    ReplyDelete

sila tinggal komen yang baik baik yer.
komen yang kurang baik akan di hapus kan.
terima kasih kerana memberi kerjasama...